"Iz Kumrovca s ljubavlju!"


 

Prvi vikend u ožujku donio je ono za što smo se pripremali mjesecima - 7. INA Rally Kumrovec. Praktički sve raspoložive klupske snage bile su uključene u organizaciju, a većina je klupskih posada izvela svoje automobile u prvi "izlazak" sezone. Velike hladnoće u danima koji su prethodili utrci, odnosno snijeg i kiša u danima rallya otežali su situaciju svima. Posadama s izborom guma, sucima i redarima s izborom odjeće i obuće, a rukovodstvu natjecanja s novim sijedima.

Bilo je teško, ali ne nemoguće. Velik trud i napor uložen je u pripremu staze, koja je podsjećala na WRC brzince Monte Carla i Švedske. Ralice su očistile većinu snijega, no situacija se mijenjala prolaskom svakog trkaćeg vozila, jer novi snijeg se s nasipa pored staze brzo selio na cestu. Stoga su mnoge posade rekle da im ovogodišnji Kumrovec bio najteži rally karijere. Ogromna satisfakcija, uz rezultate naših posada, proizlazi i iz činjenice da je ponovo velik broj publike stigao na brzince tijekom oba dana natjecanja.

Već u petak, na prologu Terme Tuhelj naša je posada Krisztian Hideg i István Kerék (Škoda Fabia R5) iskoristila pogrešku Nikija Mayra-Melnhofa i Thomasa Zeisera (Drift Company, Ford Fiesta R5) i odnijela pobjedu. Najbrži su u klasi do 1400 ccm na prologu bili Vladimir Poredski Puška i Marko Sivak (Škoda Fabia 1.4) sa samo jednom desetinkom sekunde prednosti ispred Mare Franića i Mirka Penda (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic).

Subota je donijela mnogo zahtjevnije ispite. Po dva puta su se vozili brzinci Kumrovec i Zagorska Sela. Generalku su obranili Niki Mayr-Melnhof i Thomas Zeiser, koji su nakon nešto opreznijeg prvog brzinskog ispita do cilja izgradili prednost od 80 sekundi ispred drugoplasiranih Hidega i Kereka. Treći u generalci su bili Zoran Raštegorac i Damir Bruner (AKK Zanatlija/AK D.T., Mitsubishi Lancer Evo IX), čije on-board snimke razveseljavaju društvene mreže danima nakon utrke.

Nešto slabiji prvi brzinac na kojem su razbili felgu stajao je János Szilágyi i Alexandra Váradi (Mitsubishi Lancer Evo IX) plasmana. Na kraju im je četvrto mjesto generalke i treće u poretku Prvenstva Hrvatske izmaklo za samo jednu desetinku. Treći su ipak bili u Otvorenom prvenstvu Zagreba (OPZ). Deseto mjesto ukupnog poretka izborila je još jedna naša posada u Mitsubishi Lanceru (Evo V) - Karl Rumpler i Maria Rumpler. Tijekom cijelog dana vodili su veliku borbu s posadama iz Istre u klasi 5, no nažalost nisu uspjeli iskoristi prednost automobila s pogonom na sva četiri kotača i završili su treći. U OPZ-u su bili peti.

Četvrto mjesto u poretku klupskih posada izborili su Poredski i Šivak. Visok plasman ostvarili su u ukupnom poretku rallya - završili su ga na 14. mjestu i odnijeli pobjede u klasi 4 za PH, odnosno klasi I za OPZ. Otac i kćer Zoran i Kristina Harapin (Mitsubishi Lancer Evo X) priznali su da se nisu mogli opustiti u zimskim uvjetima i da im je bilo najvažnije stići do cilja. Nakon prošlogodišnjeg Poreča, završili su i prvi Kumrovec i to na 19. mjestu i 7. u klasi 1.

Janos Locher s novim je suvozačem, Peterom Joszom i starim automobilom - Peugeotom 106 S16 izborio 22. mjesto. U poretku klase 5 bio je deseti, a u S2 šesti. Odmah do njih - Miljenko Mirić i Mario Damjanović (Peugeot 306), 23.ukupno, jedanaesti u klasi 5 i sedmi u S2. Premijerni nastup za naš klub Marko-Oto Juricev-Martincev (Fiat 126) završio je na 25. mjestu generalke. Sa suvozačicom Sanda Tolić (AKK Zanatlija) bio je 13. u klasi 5, ali i pobjednik u konkurenciji povijesnih vozila.

Tri naše posade smjestile su se od 29. do 31. mjesta. Po vremenima ostvarenim na brzincima, najbrži su bili Davor Dado Preksavec i Alexandra Kovačić (Suzuki Swift 1.3 GTI), no prerani ulazak u jednu vremensku kontrolu "bacio" ih je dvije minute unazad. Tako su završili iza Sebastijan Bertol-Seb i Damir Krvar (Alfa Romeo 145) i Denis Šroler i Jasna Tomažić (Seat Leon FR). Bertol i Krvar bili su treći u klasi 2, odnosno sedmi u klasi II OPZ-a. Šroler i Tomažić u prvom su reliju za naš klub imali i lakše izlijetanje, pa su ga završili na osmom mjestu klase 1 i posljednjem, devetom mjestu klase III OPZ-a. Zoran Krajačić natupio je kao suvozač Goga Hunić i utrku završio na 34. poziciji, 19. u klasi 5, a u OPZ na devetom u klasi II.

Na kraju zahvala svima koji su nastupili. Srećom, naše su posade sve uz manje ili više sreće/uspjeha stigle do cilja, bez odustajanja. Posebna zahvala idu i svima koji su pomogli da ova priredba bude odlično organizirana. Hvala i gledateljima koji su stvorili još jednu prekrasnu kulisu, kao i svih proteklih godina! U domaćem prvenstvu slijedi kraća stanka, a onda selimo iz Hrvatskog Zagorja na Rally Opatija!

ARS KOPIJA SETCOR IMENIK.HR KSU COMPANY DAK MOTORSPORT